Zwroty i reklamacje

 Zwrot towaru.

Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Szajba Sp. z o.o.
Ścinawska 22/19
53-629 Wrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Składanie reklamacji.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Szajba Sp. z o.o.
Ścinawska 22/19
53-629 Wrocław

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl